Θέμης Χασιώτης: «Το σημαντικότερο brand της ζωής μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Γενικός ∆ιευθυντής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας της Παπαστράτος μιλάει, στο πλαίσιο του Emerging Managers Summit 2024, για τις αρχές, τις αξίες και τα πιστεύω που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου ένα ανερχόμενο στέλεχος να συνθέσει το δικό του personal brand στο χώρο της εργασίας.
«Όποιος έχει πάρει την απόφαση να ασχοληθεί με το προσωπικό του brand, την πραγματική δηλαδή θέση που επιδιώκει να έχει στον κόσμο της εργασίας και την ταυτότητα που θέλει να πρεσβεύει, οφείλει να κατανοήσει ότι πρόκειται για μια βαθιά εσωτερική διαδικασία. Γιατί, προκειμένου να επικοινωνήσεις κάτι, πρέπει πρώτα να το κατανοήσεις. Για να το κατανοήσεις οφείλεις να οριοθετήσεις όσα είναι σημαντικά για την πορεία σου, όπως οι αρχές, οι αξίες και τα πιστεύω σου. Πρέπει να αναζητήσεις τι προσδοκίες έχεις εσύ στο μέλλον από την αγορά εργασίας και να διευκρινήσεις τον σκοπό, το όραμα και την αποστολή σου. Πρέπει να γνωρίζεις καλά τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τα ταλέντα και τις δεξιότητες που έχεις. Συνθέτοντας, με όλα τα παραπάνω, ένα παζλ αυτογνωσίας και ετοιμάζοντας ένα ολοκληρωμένο και ξεκάθαρο αφήγημα που, στη συνέχεια, εκφράζεις προς τα έξω».
Αυτό δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Θέμης Χασιώτης στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο πάνελ με τίτλο ‘’Building your personal brand while advancing your career to C-level: Strategies, Real stories, and key insights’’ του Emerging Managers Summit 2024, με συντονίστρια την Σουζάνα Θεοδωρίδου, Managing Director της Startup Pathways.
Διευκρινίζοντας, επιπλέον, τη διαφορά ανάμεσα σε personal brand και personal branding: «Personal brand είναι το αποτέλεσμα, π.χ. η αίσθηση, η αύρα, το συναίσθημα που θα εισπράξει κανείς ακούγοντας τη σημερινή συζήτηση. Personal branding είναι η διαδικασία και η τεχνική της σύνθεσης των επιμέρους χαρακτηριστικών προκειμένου να εισπράξετε εσείς το συγκεκριμένο personal brand».
Kαι επισημαίνοντας, όσον αφορά τη σημασία του, ότι ενώ μια εταιρεία φροντίζει για το σωστό positioning των προϊόντων της στην αγορά είναι «ελάχιστοι οι άνθρωποι που ασχολούνται και πραγματοποιούν αυτή τη διαδικασία σοβαρά, στρατηγικά και συνειδητά για το σημαντικότερο brand της ζωής μας, που δεν είναι άλλο από τον εαυτό μας».
Το Emerging Managers Summit 2024 έδωσε συνολικά την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να λάβουν πολύτιμα insights από εξέχοντα στελέχη που έχουν διαγράψει τη δική τους ξεχωριστή πορεία στον τομέα της ηγεσίας και του management.
Συγκεκριμένα ο Γενικός ∆ιευθυντής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας της Παπαστράτος, που μίλησε συνοπτικά για τη δική του πορεία δυο δεκαετιών στην εταιρεία, τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία του να διατυπώνει κάποιος το προσωπικό του αφήγημα με τον πλέον απλό, αληθινό και αυθεντικό τρόπο. Δηλώνοντας ότι «Η επαγγελματική σταδιοδρομία είναι για όλους μας ένας μαραθώνιος που διαρκεί πάνω από 40 χρόνια. Ο δρόμος είναι μακρύς και η Ελλάδα μικρή χώρα. Αυτό που πραγματικά είστε, θα φανεί σε βάθος χρόνου. Οπότε είναι προτιμότερο να καλλιεργήσετε και να επικοινωνήσετε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας με τους ανθρώπους που συναναστρέφεστε σε καθημερινή βάση. Μακροχρόνια, το αληθινό κερδίζει πάντα».
Όσον αφορά το αν το brand της εταιρείας είναι κάτι που φέρει ο κάθε εργαζόμενος πάνω του, ο Θέμης Χασιώτης επισήμανε ότι: «Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου να μην ταυτίζομαι με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας που εργάζομαι και στην οποία περνάω το 90% του χρόνου και της ζωής μου».