ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

Σ. Γκουζιώτη: Η κρίση της πανδημίας και ο σκοπός της Παπαστράτος

Η Γενική Διευθύντρια Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Μέσων της Παπαστράτος επισημαίνει ότι το «κλειδί» για να μετατρέψουμε τη νέα πραγματικότητα σε μια νέα κανονικότητα είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Κείμενο για το Startupper Mag Μαΐου (αναδημοσίευση)

Κάθε μέρα ακούμε για τη νέα εποχή μετά την πανδημία. Τι σημαίνει όμως αυτό; Νέες διαδικασίες στον τρόπο που λειτουργούμε ήρθαν για να αντικαταστήσουν συνήθειες που δύο μήνες πριν ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.

Σε αυτό το νεφελώδες τοπίο αρχίζουν σιγά σιγά να διακρίνονται οι προκλήσεις, αλλά και οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις. Η κοινωνική αποστασιοποίηση γίνεται μέρος της κουλτούρας μας, επηρεάζοντας όχι μόνο τις διαπροσωπικές σχέσεις, αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Το «κλειδί» για να μετατρέψουμε τη νέα πραγματικότητα σε μια νέα κανονικότητα είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Το lockdown ανέδειξε τις επιχειρήσεις που είχαν αναπτύξει τα απαραίτητα εργαλεία, προκειμένου να συνεχίσουν τη λειτουργία τους. Πολλές από αυτές πέρασαν με επιτυχία τις πρώτες εξετάσεις, ωστόσο, οι προκλήσεις δεν σταματούν εδώ. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο στις πλατφόρμες επικοινωνίας. Αυτές που όλοι γνωρίσαμε μέσα στην κρίση. Αφορά κάτι πολύ βαθύτερο που περιλαμβάνει νέες διαδικασίες, μηχανισμούς και καινούργιες δεξιότητες.

Το ταξίδι της «Παπαστράτος» προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, τότε που η εταιρεία πήρε την απόφαση να αφήσει οριστικά πίσω της το τσιγάρο. Η ανάγκη ήταν και τότε που μας ώθησε να επιταχύνουμε αυτήν την πορεία. Έχοντας ένα νέο προϊόν, έπρεπε να δούμε τα πάντα από την αρχή. Για πρώτη φορά αναπτύξαμε κανάλια πωλήσεων, βασισμένα στις νέες τεχνολογίες. Από την εμπειρία του καταναλωτή μέχρι τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας μας άλλαξαν όλα.

Τι νέο επομένως έφερε η πανδημία σε μια ώριμη ψηφιακά εταιρεία όπως η «Παπαστράτος»; Κατ’ αρχάς, αποτέλεσε το ισχυρότερο crash test για τα κανάλια μας. Μας βοήθησε να δούμε τις αδυναμίες και να τις αντιμετωπίσουμε, με στόχο να εξελίξουμε ένα ενιαίο σύστημα, που δίνει σε εμάς, αλλά και στους καταναλωτές περισσότερες δυνατότητες και επιλογές. Κυρίως όμως επιτάχυνε την πορεία μας προς το επόμενο στάδιο. Η phigital εποχή, όπου ο ψηφιακός και ο φυσικός κόσμος ενώνονται, δημιουργώντας νέες εμπειρίες, είναι ο επόμενος προορισμός. Ένας προορισμός που η κρίση φέρνει πιο κοντά.

Διαβάστε ακόμα