ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024

Κωνσταντίνα Ψαρράκου: «Στην Παπαστράτος αντιληφθήκαμε ότι το AI ενισχύει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας»

Από αριστερά: Ο Γιώργος Σαββόπουλος, Sr Data & AI Manager, Satori Analytics, η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations, Vodafone, ο Κώστας Καμπάκης, Digital & eCommerce Acceleration Manager, Delta Foods και η Κωνσταντίνα Ψαρράκου, Director Smoke Free Products, Παπαστράτος

Από αριστερά: Ο Γιώργος Σαββόπουλος, Sr Data & AI Manager, Satori Analytics, η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations, Vodafone, ο Κώστας Καμπάκης, Digital & eCommerce Acceleration Manager, Delta Foods και η Κωνσταντίνα Ψαρράκου, Director Smoke Free Products, Παπαστράτος

«Στην Παπαστράτος αντιληφθήκαμε ότι το AI θα μπορούσε να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας και με  το νέο μας προϊόν χωρίς καύση, το IQOS, ουσιαστικά προχώρησε ο ψηφιακός μας μετασχηματισμός», δήλωσε η κ. Ψαρράκου. Κάνοντας στη συνέχεια ειδική αναφορά στο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε από την in-house data science ομάδα της εταιρείας, το οποίο έχει τροφοδοτηθεί με όλες τις καμπάνιες που έχουν «τρέξει» μέχρι σήμερα και τα αποτελέσματα ερευνών καταναλωτών.

Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έγινε στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πάνελ «AI in Consumer Experience: How leading organizations are utilizing AI to optimize Customer Experience» του συνεδρίου με συντονιστή τον Γιώργο Σαββόπουλο, Sr Data & AI Manager, Satori Analytics και συνομιλητές τους Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations, Vodafone και Κώστα Καμπάκη, Digital & eCommerce Acceleration Manager, Delta Foods.

/media/jeln0qbx/satori-ai-conference-469.jpg?width=1000&height=700&center=0,5,0,5&mode=crop

Συγκεκριμένα η Director Smoke Free Products της Παπαστράτος μίλησε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας τα τελευταία χρόνια και στο ότι ήδη αξιοποιεί AI εργαλεία για να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών. Όπως π.χ. την MONICA!, ένα τοπικά σχεδιασμένο εργαλείο που επιτρέπει τη σάρωση όλων των communication key visuals και την αναθεώρησή τους, αν κριθεί αναγκαίο, με βάση το προβλεπόμενο ποσοστό αποτελεσματικότητας. Στη συνέχεια επισήμανε ότι είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστεί η απόδοση της επένδυσης (ROI) από την Τεχνητή Νοημοσύνη, δεδομένων τoυ κρυφού κόστους (εκπαίδευση υπαλλήλων, hardware integration, επίβλεψη της χρήσης της τεχνολογίας) και των οφελών που δεν μπορούν να ποσοτικοποιηθούν εύκολα (εξοικονόμηση από την αυτοματοποίηση διαδικασιών, βελτιωμένη εμπειρία πελατών, καλύτερη στόχευση καταναλωτών).

Καταλήγοντας στο ότι είναι σημαντικό να ακολουθούν οι επιχειρήσεις μια στρατηγική προσέγγιση για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην οργανωτική τους κουλτούρα. Με τελικό σχόλιο ότι «Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να μετατρέψει τα δεδομένα σε δράση, αλλά μόνο ο ανθρώπινος νους μπορεί να μετατρέψει τη δράση σε πρόοδο! Όλα καταλήγουν στη συναισθηματική νοημοσύνη, την ακεραιότητα και την ηθική».

Διαβάστε ακόμα