ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Ν. Φλίγκος: «Διαθέτουμε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οικοσυστήματα που υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη»

O Γενικός Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών της Παπαστράτος μίλησε στο συνέδριο “Future of Retail” για το μετασχηματισμό της εταιρείας #prostokalytero.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του στο συνέδριο “Future of Retail”, που είχε στόχο να διερευνήσει τις προκλήσεις και τις προοπτικές που έχει το μέλλον της λιανικής, ο κ. Νίκος Φλίγκος μίλησε αναλυτικά για το πως η Παπαστράτος επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική της προκειμένου να επιτύχει την σφαιρική κάλυψη των αναγκών των σημερινών καταναλωτών. Μεταξύ άλλων ο κ. Φλίγκος ανέφερε τα εξής:

Για τον σύγχρονο καταναλωτή

«Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει την συμπεριφορά του καταναλωτή σε πάρα πολλά επίπεδα. Με τη συνοδεία του κινητού του και με το πάτημα ενός πλήκτρου μπορεί πλέον π.χ. να συγκρίνει τιμές, ή να επικοινωνήσει με άλλους καταναλωτές που κάνουν reviews που τον ενδιαφέρουν. Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός, πολύ περισσότερο ενημερωμένος και αναζητάει συνέχεια νέες ολοκληρωμένες εμπειρίες»

Για το μέλλον του λιανεμπορίου

«Είμαι, σε προσωπικό επίπεδο, πάρα πολύ αισιόδοξος για την προοπτική που έχει ο κλάδος του λιανεμπορίου. Στην αυγή της νέας δεκαετίας που διανύουμε είναι η στιγμή που πρέπει όλοι μαζί, αλλά και ο καθένας ξεχωριστά, να επανασχεδιάσουμε τη στρατηγική μας. Μια στρατηγική η οποία θα πρέπει να αναδείξει τα πλεονεκτήματα και τον τρόπο που θα συνυπάρχουν τόσο το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και όλα τα άλλα κανάλια επαφής και πώλησης για τους καταναλωτές που αναδεικνύονται και συνεχώς αυξάνονται»

Για το μετασχηματισμό της Παπαστράτος

«Επί 86 χρόνια η Παπαστράτος λειτουργούσε με το παραδοσιακό μοντέλο παραγωγής και διανομής. Ένα πάρα πολύ επιτυχημένο μοντέλο το οποίο, τρία χρόνια πριν, αποφασίσαμε να αλλάξουμε παίρνοντας την στρατηγική απόφαση να έχουμε απευθείας επαφή με τους καταναλωτές. Όχι γιατί μας το σύστησε κάποιος στρατηγικός σύμβουλος, αλλά επειδή οφείλαμε να βρούμε μια λύση για τους καταναλωτές μας για ένα προϊόν όπως το τσιγάρο το οποίο προκαλεί βλάβη στην υγεία. Αυτό έγινε αυτοσκοπός μας. Έτσι, το 2006, ξεκινήσαμε την έρευνα και μετά από 10 χρόνια καινοτομήσαμε. Μια καινοτομία που μας έδωσε έναν ανώτερο σκοπό, το να μπορέσουμε δηλαδή να βελτιώσουμε την υγεία όλων των καπνιστών έτσι ώστε να απαλλαγούν από το τσιγάρο. Για να το κάνουμε αυτό αποκτήσαμε ένα νέο όραμα, το να πάμε απευθείας και να εξηγήσουμε την καινοτομία μας στους καταναλωτές. Έτσι επανασχεδιάσαμε τόσο τη στρατηγική μας όσο και το επιχειρησιακό μας μοντέλο και πλέον, τρία χρόνια μετά, έχουμε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οικοσυστήματα που υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη»

Για το πολυκαναλικό μοντέλο της Παπαστράτος

«Το πολυκαναλικό μοντέλο της Παπαστράτος περιλαμβάνει 30 φυσικά καταστήματα (ΙQOS boutiques) που βρίσκονται στις 10 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Αν κάποιος τα επισκεφθεί θα καταλάβει ότι η πώληση δεν είναι αυτοσκοπός. Επενδύουμε χρόνο στο να εξηγήσουμε στον καταναλωτή την έρευνα και την επιστήμη πίσω από τα προϊόντα μας και, αν και εφόσον θέλει να συνεχίσει, τον εκπαιδεύουμε γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ώστε να μπορεί να πάρει την απόφασή του. Επίσης ανοίξαμε ηλεκτρονικό κατάστημα με δωρεάν παραδόσεις (αυθημερόν για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αν η παραγγελία γίνει μέχρι το μεσημέρι), αναπτύξαμε το κανάλι των μεγάλων αλυσίδων τεχνολογίας (Public, Γερμανός) και ανοίξαμε από την πρώτη μέρα το κανάλι του τηλεφωνικού μας κέντρου. Αφήνω για το τέλος το πιο ξεχωριστό κανάλι, αυτό των προσωπικών συμβούλων του IQOS που προσφέρουν την πλέον προσωποποιημένη υπηρεσία καθώς, μέσα σε μια ώρα, μπορούν να βρεθούν δίπλα στον καταναλωτή, όπου και αν αυτός βρίσκεται, και να του λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα έχει. Μια VIP υπηρεσία που παρέχεται εντελώς δωρεάν για όλους τους καταναλωτές»

Δείτε την ομιλία στο video που ακολουθεί:

Διαβάστε ακόμα